Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Emma Johansson - 10 februari 2014 20:45

  Fråga mig allt mellan himmel och jord!

Av Emma Johansson - 10 februari 2014 20:08

TA vara på din goda vän och ge en alla hjärtans dag hälsing! Här kommer en passande låt!

Av Emma Johansson - 10 februari 2014 19:54

Jag är en 12 årig tjej som tycker det mesta är kul. Är en vädigt mångfaldig tjej. (Gillar det mesta) Jag har flera fritidsintressen t.ex Skidor, Orientering, lite smått hästar, instagram, bloggar, youtube, spotify, löpning, teckning, kompisar, böcker och m.m.  Jag kommer säkert att blogga om allt detta. vi får väl se hur länge jag har denna blogg :-P Alltså är ju denna mångfaldiga tjej som inte hinner med allt. imorgon har vi NP! Någon fler som har det? Jag tycker jag är en lantis och kanske lite av en pajas. det kommer nog komma oseriösa videos. p.s vill ni veta varför jag är en mångfaldig tjej? man kan bli kän i allt! :-P Jag tänker starta lite smått och sen ska jag börja köra hårt. jag kommer skriva om precis allt mellan himmel och jord. så vi syns lite senare. Hej så länge!

Presentation


Smurf Smurf!
Motto: Lev varje dag som om den vore din sista.
Kan inte leva utan sociala medier och kompisar. Alla är unika, kom ihåg det!// EMMA HOPE

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards